Friday, February 25, 2011

Aktiviti kami

Baru-baru ini, iaitu pada 12 Februari, Hanc Roslan Enterprise dengan usahasama Pegaga Resources telah mengadakan Karnival Citra Warna Pegaga bertempat di hadapan kedai Pegaga Resources. Pada hari tersebut, pihak Pegaga Resources telah mengadakan Pertandingan Pakaian Beragam bagi pihak murid tadika Kemas pada sebelah pagi manakala pada sebelah petang pula mereka membuka kaunter bagi menjual barangan kedai mereka seperti baju T, kemeja korporat, beg serta lain-lain barangan dengan harga runtuh. Walaupun penglibatan pihak kami dengan Pegaga Resources tidak secara langsung, namun ternyata program tersebut banyak memberikan input berguna bagi pihak kami.

Penglibatan pihak kami dalam karnival tersebut bertujuan mempromosi serta memperkenalkan produk kami kepada umum. Sepanjang program berlangsung, kami telah mengadakan jualan serta mengedarkan risalah berkenaan produk ayam kampung milik kami. Pada hari tersebut juga, kami telah memperkenalkan produk terbaru keluaran Hanc Roslan Enterprise iaitu produk ‘ready to cook’. Ternyata produk ini berjaya menarik minat pelanggan untuk membeli walaupun bilangan pengunjung yang hadir tidak begitu ramai.

Berdasarkan pemerhatian kami terhadap program ini, terdapat banyak perkara yang perlu diperbaiki lagi sekiranya kami ingin menjalankan program yang sama pada masa akan datang. Secara kesimpulannya, program ini banyak memberi kami pengalaman dalam menjalankan jualan secara langsung. Kerjasama daripada semua pihak amat kami hargai.

p/s: 12 Feb~ hari yang memenatkan.


Produk Hanc Roslan yang dijual pada hari kejadian.

Adik I said: Undi la saya. Smart kn saya nak jadi askar?!

Adik II said: Comelkn saya jadi model?! So, vote me!

Pengadil said: Berapa ye nak beri markah kt budak2 ni?

Adik III said: Ya, saya menang tanpa undi!

p/s: Iklan semata2. Tidak ada kena mengena antara yang hidup @ yang telah meninggal dunia.

No comments:

Post a Comment